BeSafe Corporation Limited Reviews

4.42 Rating 735 Reviews
87 %
of reviewers recommend BeSafe Corporation Limited
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Read BeSafe Corporation Limited Reviews

About BeSafe Corporation Limited:

Besafe is one of the best brand for condoms. We offer high quality, premium personal care products in our condom range designed to improve the quality of the intimate life. As well as being affordable we know that we have the safest ‘barely there’ products as well as those designed to offer greater enhancement to love.

Visit Website

Email:

besafeuk@besafe.uk.com

Location:

Address: BeSafe Headquarter: BeSafe Corporation LimitedUnit 11,Brompton Industrial EstRichmond,DL10 7SNUnited Kingdom Email: Besafeuk@besafe.uk.comRegistration No.: 06408274

Write Your review

Tell us how BeSafe Corporation Limited made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
This is not a review it’s just to say that it’s been a few days and I still don’t have confirmation email to say my order has been shipped and as it doesn’t say on the website I was wondering how long does this process normally take
I am giving a one star because even though I got my order delivered quite quickly, it was incomplete. Half of my order is missing! I ordered 2 lots of the 144pcs with the free gift but only got delivered one. I have made several attempts to contact the company with the details of my order but have received no response whatsoever.

I paid for 2 orders but only got one and I am extremely disappointed that my efforts to have this resolved have been met with silence from the company. I need this resolved asap with either the rest of my order shipped to me or a refund for the products I did not get.
Ordered on 8th of August,
Order #1486

Still no delivery of the package after 2 weeks in the Netherlands.
Lat 5 Days no response from besafe on the delivery status.

Bad logistics and customer service sofar.
Awful service. I was charged yet didn’t receive the product. I’ve sent 4 emails over the course of 3 weeks and have been ignored. The email address given on website doesn’t exist. All seems like a scam to me.
Your order was delivered before you write the review. Please check below:
https://www.royalmail.com/track-your-item#/tracking-results/3203796360000CBF881EC

Delivered
Tracking no. 3203796360000CBF881EC

Your item was delivered on 09-07-2019.
Service used:

Royal Mail Parcels
Updated on: Tuesday 09 July
01:02pm
Delivered by
Camberwell DO
Never received my product
Hi,

We have sent your parcel on 08/07/2019 with Royal Mail with dispatch confirmation number 32-037 963 6000-0CC 0D7 068. Your parcel is insured. Please email us on besafe@besafe.uk.com and we will sort it for you.
The order never arrived
Hi,

Your order was dispatched on 08/07/2019 with Royal Mail (Dispatched confirmation number 32-037 963 6000-0CC 10E 42A (insured) ) to Netherlands (HEEMSKERK) . This will take 5-6 working days to be delivered.

Thank you,

Besafe Corporation team
Ordered two weeks ago, was sent an email to say they have been shipped and haven’t heard anything since.

I tried to contact them last week but haven’t had a reply so tried again on a different email and received an email back saying their server refuses to accept the email.
Hi,
Your Royal mail dispatched number is 3203796360000BF4B7A29. This has been dispatched on 7th of June. Please check if your address is correct and also please check with your local post office.

Thank you.
Besafe corporation team
They split
I have never received the products I have ordered. I turned out they were sent back due to a house-number missing on the address.

Despite my best tries to contact BeSafe (on their different email addresses), I got no response. The package still rests nicely in the depot waiting for their pickup/resend (it's held on their instruction if you can believe Royal Mail).

Awful (non-existent) costumer service.
Dear Andreas,

Send us an email to the info@besafecondoms.com and explain the issue. We will sort it out.

Thank you,

Besafe Corporation team
Have still yet to receive my package, have had no updates about how the process is going
Dear Craig,

We have sent your package on 5th of April with Royal mail 24h 3203796360000A67C8BFE

You have not notified us that your parcel has not been delivered. Please send us an email to info@besafecondoms.co.uk and we will investigate the matter fro you.
Haven't recieved item after a week
I orders two sets and I only received one. I email customer services and they promised to send another one but they didn't. There is no contact number in the website!
I placed an order on 3rd of December (order#600000017) . Did not get any confirmation about the shipment. Wrote multiple emails to the customer service but did not receive any reply.
I ordered over 2 weeks ago and my order did not arrive, ive messaged several times and no response
I baisically feel scammed :/
Dear Gloria, Thank you for your review. We are really sorry to hear that you have not received your order. We did not received any email from you. You order has been send on 2017-09-29 with Tracking no. 3203 7963 6000 0110 5FD0 3
Royal Mail says: Your item was delivered to your address or a neighbour on 2017-09-30.
Thank you,
BeSafe Corporation team.
I am very disappointed of the face moisture cream product - the pump simply does not work at all and I could hardly get any cream out of the bottle! Looking forward to your reply thanks!!
Well where should i begin... The condoms are alright, they state extra lube but in reality they are slightly less lubey than average. The day was 31st October 2016, i got a hotel room for me and the missus and brought a box of 3 ArouseMe condoms. Push came to shove and my girl was clawing at me for the feel of my penis inside her. I tore off the plastic on the box and put my fingers inside to pull out a condom but what do i find? Just the paper guide on how to use condoms?!?! But no actual condoms inside. As a result i was unable to have sec which put a large downer on what should have been a perfect night, thanks BeSafe. Very dissatisfied with your service.
The items I purchased arrived but are unusable because they are bright pink and smell so strongly of artificial sickly strawberry that it made me feel sick and unable to use them
Truly gutted for wasting my.money!
I'm still waiting for my order even though I placed it last week and it said it would be arriving first class. I go to university this Saturday and it's probably still not going to have arrived so I'm not going to get it in time. Very annoyed and upset with this service and am definitely going to tell be about how bad it was.
Dear Customer, can you please send us an email with your order ID. We also do appreciate it you kindly check your address.

Thank you,


Besafe Corporation team ?
Dear Customer

Your order has been shipped on 11/09/2016. Please send an email to our customer services and? they will investigate the matter for you.

Thank you,

Besafe Corporation team
Whilst using a besafe 'love me' condom and then at a later date, an 'arouse me' condom, it split completely during use, leaving just a ring of material around the base of the penis. I have used close to 100 other besafe condoms without incident but this has made me question the efficacy of them. They are all a tight fit but all (including these ones) are put on carefully without any air bubbles or excessive stretching. They were also fresh out of the box which was kept in a drawer since purchase. As this was the only method of protection used, my girlfriend had to seek a method of emergency contraception which has left her with painful side effects and both of us out of pocket. Neither of these would have been a problem if the condoms had worked properly in the first place. Would have considered buying again but now after the second incident I would not trust any of Besafe's products. Also very disappointed in their customer service as I contacted them after the first breakage and they did not reply.
Ordered condoms on 5/12/15. Sent numerous emails and to this day nothing has arrived or a response received. Disappointed to say the least.
BeSafe Corporation Limited is rated 4.42 based on 735 reviews